Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Voice of Iran

Voice of Iran
Njalsgade 76, 4.
2300 København S
TLF: +4544185707
CVR: 43641131

Betaling
Voice of Iran modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, ViaBill, Visa Electron.

Reservation af beløb
Ved anvendelse af betalingskort, debit- såvel som kreditkort, foretages en reservation af det beløb, der handles for. Beløbet reserveres indtil webshoppen, har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves beløbet på kontoen. Reservationstiden afhænger af det købte produkt og dennes leveringstid.

Autorisering på debitkort
Ved debitkort reserveres beløbet på din konto, og dit rådighedsbeløb vil blive tilsvarende mindre. Annullerer webshoppen efterfølgende din ordre, vil webshoppen ikke kunne hæve beløbet på kontoen, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.

Autorisering på kreditkort
Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik, når webshoppen behandler og hæver beløbet for din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusive moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK).

Voice of Iran benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol. Dine data er dermed beskyttet ved handel i vores webshop.

Voice of Iran’s hjemmeside benytter ligeledes kryptering med SSL-protokol.

Levering
Leveringstiden for din ordre er 2-5 hverdage.

Annullation
Voice of Iran forbeholder sig retten til at annullere en ordre i nedenstående tilfælde:

  1. Hvor den bestilte mængde overstiger den tilgængelige lagerbeholdning.
  2. Hvor der opstår fejl i lagerbeholdningen, der fører til forkerte oplysninger om produkttilgængelighed, priser eller andre relevante oplysninger

 I tilfælde af annullation af en ordre, vil køberen blive underrettet skriftligt om annullationen. Underretningen vil indeholde oplysninger om årsagen til annullationen og vil blive sendt til den e-mailadresse, der er opgivet af køberen ved ordreafgivelsen. Foreningen vil bestræbe sig på at give underretning så hurtigt som muligt efter beslutningen om annullation.

Hvis køberen allerede har foretaget betaling i forbindelse med den annullerede ordre, vil foreningen refundere det fulde betalte beløb til køberen. Refusionen vil blive udført på samme betalingsmetode, som køberen oprindeligt anvendte ved købet, medmindre andet aftales.

Foreningen vil bestræbe sig på at behandle refusionen hurtigst muligt efter underretning om annullationen. Dog kan behandlingstiden variere afhængigt af betalingsmetoden og andre relevante faktorer. Køberen accepterer og forstår, at eventuelle forsinkelser i refusionsprocessen, der er uden for foreningens kontrol, ikke medfører ansvar for foreningen.

Fortrydelsesret

Køber har en fortrydelsesret på 14 dage fra tidspunktet, hvor ordren er leveret, medmindre andet er aftalt eller fremgår af ordren.

Køber afholder eventuelle returneringsomkostninger forbundet med udnyttelse af fortrydelsesretten.

Såfremt køber ønsker at udnytte sin fortrydelsesret, skal dette meddeles foreningen på: info@voiceofiran.dk.

Returnering og varens stand
Returnering skal finde sted efter køber har givet foreningen skriftlig meddelelse om, at købet fortrydes. Den returnerede ordre skal herefter være foreningen i hænde senest 14 dage efter tidspunktet for afgivelse af meddelelse om fortrydelse.

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde som, hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Voice of Iran at vurdere varens stand.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov.

Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Voice of Iran inden for rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses to måneder altid som rimelig tid.

Reklamationen skal indeholde en beskrivelse af fejlen eller manglen.  Såfremt fejlen eller manglen kan dokumenteres ved fotografering, bedes køber vedhæfte et billede ved afgivelse af reklamationen.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Voice of Iran dækker fragtomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering af produkter kontaktes foreningen skriftligt på:

info@voiceofiran.dk

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. De er kun registreret i vores medlemsdatabase Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå medlemsaftale med Voice of Iran, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere en ordre til dig fra webshoppen, eller at oprette dig som medlem i vores system.

Personoplysningerne registreres hos Voice of Iran og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Du har ret til at få indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. For at udøve denne ret og for yderligere information kan du kontakte os via e-mail på:

 info@voiceofiran.dk.

Den dataansvarlige i Voice of Iran er Hady Yousefi.

Cookies
På  https://voiceofiran.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed øge din brugeroplevelse, når du er på vores hjemmeside.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på  https://voiceofiran.dk/, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet, det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere Voice of Iran’s hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger, når du køber via en PensoPay betalingsløsning:

https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:

http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse info@voiceofiran.dk